Η
αφήγηση στις ιστορίες ‘’δρόμου’’ και ο μύθος τους ως ένα υπαρξιακό
ταξίδι στις γειτονιές του κόσμου, ξεκίνησε τρεις χιλιάδες χρόνια πριν
με την Οδύσσεια του Ομήρου. Έκτοτε, τροφοδότησε την παγκόσμια λογοτεχνία
με πλήθος ιστοριών, ποιημάτων, μυθιστορημάτων και διηγημάτων και
αποτέλεσε προσφιλή αφηγηματική φόρμα για να στοχασμό πάνω σε ιδέες
σημαντικές. Ἀπό τούς περιπλανώμενους κυνικούς φιλοσοφούντες στην
Αθήνα μέχρι τους Shramanas δασκάλους
στην Ινδία, οι εμπειρίες της περιπλάνησης τροφοδοτούν την ανθρώπινη
σκέψη. Στην Χριστιανική μας παράδοση οι Συνοπτικοί ευαγγελιστές θα
περιγράψουν τα γεγονότα της συνοδοιπορίας τους με τον Χριστό στην Παλαιστίνη, ενώ επί
αιώνες η Ορθοδοξία θα εμπλουτίζεται με οδοιπορικά όπως το Λαυσαϊκό,
το Λειμωνάριο, ή το πιο πρόσφατο Ρωσικό αφήγημα “Περιπέτειες
ενός προσκυνητού”, όπου περιγράφονται οι ζωές περίφημων ασκητών
και πνευματικές εμπειρίες.
αφήγηση στις ιστορίες ‘’δρόμου’’ και ο μύθος τους ως ένα υπαρξιακό
ταξίδι στις γειτονιές του κόσμου, ξεκίνησε τρεις χιλιάδες χρόνια πριν
με την Οδύσσεια του Ομήρου. Έκτοτε, τροφοδότησε την παγκόσμια λογοτεχνία
με πλήθος ιστοριών, ποιημάτων, μυθιστορημάτων και διηγημάτων και
αποτέλεσε προσφιλή αφηγηματική φόρμα για να στοχασμό πάνω σε ιδέες
σημαντικές. Ἀπό τούς περιπλανώμενους κυνικούς φιλοσοφούντες στην
Αθήνα μέχρι τους Shramanas δασκάλους
στην Ινδία, οι εμπειρίες της περιπλάνησης τροφοδοτούν την ανθρώπινη
σκέψη. Στην Χριστιανική μας παράδοση οι Συνοπτικοί ευαγγελιστές θα
περιγράψουν τα γεγονότα της συνοδοιπορίας τους με τον Χριστό στην Παλαιστίνη, ενώ επί
αιώνες η Ορθοδοξία θα εμπλουτίζεται με οδοιπορικά όπως το Λαυσαϊκό,
το Λειμωνάριο, ή το πιο πρόσφατο Ρωσικό αφήγημα “Περιπέτειες
ενός προσκυνητού”, όπου περιγράφονται οι ζωές περίφημων ασκητών
και πνευματικές εμπειρίες.